tisdag 8 november 2011

Oväntad skatt!

Var igår på kortbesök på jobbet mitt i föräldraledigheten. Där stod en pappkasse med mitt namn på i fikarummet. Blev förstås mycket nyfiken... Visade sig att en jobbarkompis gick en växtfärgningskurs 1984, men visste sedan inte vad hon skulle göra med allt garn, så hon undrade om jag kunde ha användning för det...! En kasse vackra blå nyanser ville hon ev ha till en väst, en kasse orange-rosa-bruna hade hon inte planer för alls... Skulle jag kunna tänka mig det? Härligt!!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med det än, men det gror... Förslag mottages gärna, tjocklek sisådär stickor 3...

1 kommentar:

  1. Vilken härlig garnpåse!
    Jag fick en liknande för nåt år sedan...också växtrfärgat.
    Min givare hade tänkt SLÄNGA alltihop!!!!
    Och det var då rackarns att jag måste gå och söka reda på den där garnsnutten...den KAN ju räcka till nåt! ;o)
    /Ann-Britt

    SvaraRadera