måndag 21 november 2011

Lingerie färdiga!

Nu är mina Lingerie-sockor klara, och det har varit ren glädje att sticka dem - beroendeframkallande! Hade jag inte lite på beställning innan jul hade jag glatt börjat om igen i ny färg!!
Det enda aber med dem var att jag blev lite för uppslukad av mönstret för att testa av dem mot mina fötter, så nu har jag ett par Lingerie i sisådär 41. Tur att jag har vänner som står stadigare på jorden än jag, och som kommer få en oväntad julklapp...
Här är lite bilder:

Gillar picotkanten brutalt!

Tur att det var två sockor, först på andra fattade jag vad jag höll på med på hälen...


2 kommentarer:

  1. Vilka läckra sockor. Synd att gömma dem i skor och byxskaft. Det blir att börja använda tunika och tajts. Fast det kanske du gör redan.
    Nu ska jag kolla runt lite mer i din blogg.
    Ing-Marie

    SvaraRadera